Facilități de cazare turistică

În instalații complexe, cum ar fi hoteluri, sunt utilizate un număr mare de sisteme și subsisteme pentru gestionare, control și protecție. Sistemele de siguranță sunt obligatorii în categoriile hoteliere superioare și sunt integrate în mod obișnuit cu sisteme BMS, cum ar fi cele proiectate pentru încălzire, răcire, iluminare sau pentru măsurarea mediului pentru a gestiona mai eficient instalația și a reduce costurile.

Verificați produsele noastre

Protecția facilităților de cazare reprezintă calitatea serviciilor

Facilitățile de cazare pentru turism sunt specifice, deoarece riscurile nu se referă numai la siguranța angajaților și a proprietăților, ci și la siguranța oaspeților și a proprietăților acestora, iar prevenirea riscurilor nu ar trebui să afecteze în niciun fel confortul oaspeților. Riscurile sunt multe (furt, vandalism, spargere, tâlhărie), iar prioritatea este prevenirea acelor riscuri care pun în pericol sănătatea și viața oamenilor, cum ar fi incendii și accidente în camerele hotelurilor.
„În timp ce protejăm facilitățile de cazare turistică, trebuie să se ținem cont constant de faptul că hotelul ar trebui să servească în primul rând funcției sale de bază de afaceri – să ofere clienților servicii mai bune și de calitate și să le crească satisfacția.”
Măsurile de protecție nu ar trebui să intre în conflict cu această cerință, ar trebui să ajute la îndeplinirea acesteia prin creșterea securității oaspeților și a proprietăților lor. În plus, sistemul trebuie să ofere un mijloc de reducere a costurilor sau pierderilor și, în sfârșit, sistemul poate fi utilizat în mod marginal în extinderea serviciilor oferite oaspeților.

Soluții

Integrare de soluții de siguranță și automatizare

În instituții complexe, cum ar fi hotelurile, sunt utilizate un număr mare de sisteme și subsisteme pentru gestionare, control și protecție. Sistemele de siguranță sunt obligatorii în categoriile superioare de hoteluri și sunt, în principiu, integrate cu sisteme BMS, cum ar fi cele concepute pentru încălzire, răcire, iluminare, umbrire sau pentru măsurarea mediului pentru a gestiona mai eficient instalația și a reduce costurile.

LPR și control accesul vehiculelor din complex

Intrarea vehiculelor oaspeților și a furnizorilor în complexele hoteliere poate fi mai bine controlată și accelerată semnificativ prin introducerea unui sistem de recunoaștere a plăcuțelor de înmatriculare (LPR). Pentru a face acest lucru, camerele care compară numărul de înmatriculare al vehiculului cu baza de date, sunt instalate la intrările în care sunt amplasate rampele auto, iar dacă starea vehiculului este astfel încât să poată intra în zona hotelului, sistemul ridică automat rampa și permite accesul vehicolelor.

Camerele video de tip „fisheye” pentru controlul spațiilor mari

Camerele video de tip „fisheye” permit supravegherea unor zone mari, cum ar fi parcări ale hotelului, holuri, dar și spații verticale, cum ar fi scările hotelului și fluxurile video live pot servi ca prezentare a hotelului potențialilor oaspeți. Este important ca camerele să fie discrete, astfel încât oaspeții să nu se simtă inconfortabil.

Control-acces și pontaj

Sistemul de pontaj ar trebui să suporte un diferite modele de angajare (de exemplu, cu normă întreagă, sezonieră, part-time) și timp de lucru (ore regulate, ore suplimentare, fixe, culisante, flexibile, ture), fiecare pentru un număr arbitrar de angajați. De asemenea, trebuie inclus control accesul personalului la spațiile individuale din cadrul hotelului.

Camere inteligente, SOS și managementul energiei

Succesul unei afaceri depinde în mare măsură de costurile de încălzire, răcire, iluminare și apă, iar acestea trebuie luate în considerare zilnic. Este important să aveți în vedere diferitele zone de servicii ale hotelului, precum și camerele de hotel. Prin intermediul sistemului inteligent de cameră, gestionează pur și simplu consumul de apă și energie în camerele de oaspeți și împiedică astfel aerul condiționat să funcționeze atunci când nu este nimeni în cameră.

Evaluarea vulnerabilității și a investiției, proiectare și supraveghere

Protejarea intereselor investitorilor este principalul scop de a face o evaluare a amenințărilor și a investițiilor, proiectarea protecției tehnice și supravegherea performanței. Efectuarea unei evaluări a amenințărilor pentru birourile de schimb în cadrul unui hotel este obligatorie în conformitate cu Legea privind protecția instituțiilor monetare.

Inspecție tehnică, întreținere și service

Întreținerea regulată a sistemului de siguranță în unitățile de cazare este obligatorie și este supusă testării periodice, rezultatul căruia depinde dacă oaspeții li se va permite să stea în unitate. Aplicarea modelului ABSistemCare4 garantează detectarea imediată a defectelor pe sisteme și eliminarea rapidă a acestora.

Aveți un proiect în minte?

Să îl transformăm în realitate!

Contactează-ne

Strada Visinilor nr. 25, Sector 2, Cladirea Bucur SA,

CP-24092 Bucuresti

031 426 0355

740 010 922

bucharest@alarmautomatika.com